onsdag 8 december 2010

Shiit ^^)

Hej!
Det var verkligen superlängesedan vi bloggar :O
Eller ja bilderna var det för en gångskull Malin ^^ <3 fast jag kollade på hih
men iaf i går var jag med malin. Gjorde inte mkt, vi satt först vid datorn lite  sen städade vi , spela mario och så sen gjorde vi läxorna :D <3
Jag har kollat på tiounda skolans hemsida ( igår) värkar jätte bra skola^^
Men ialllafall så nu så sitter jag och kollar lite på facebook och så ska jag kolla på lite bloggar snart =)
Ska göra en sckrapbooking (stavning) snart men har precis kollat på julkalender. asså jag sitter där och äter frukost sen får jag värsta dampen för när de där himmla gästerna klagar hela tiden. Asså shiiiit man ba *suck*
Men iallafall till lite roligare saker så har kicki en liten bjudning på lördag (malins syster) men jag ska till mina kusiner på middag med familjen :/ men men jag får nog det roligt där. Tipsa mig med en present till kicki...
Hon brukar ha smink, gillar hästar jaaaaaa =)<33

Ska till skolan snart :D<333
Glöm ej att komentera (a)

Kram Becka

1 kommentar:

  1. Hon önskar sig alla olika sortes smink:))
    O soundtracken till twilightfilmerna - typ.. enligt malin;P

    SvaraRadera