lördag 25 december 2010

Hiss och Diss

Hiss
Ginatricot
För det är alltid fint upplagt med kläderna, fina kläder, man hittar nästan alltid någonting ma vill ha, bra städat i butiken, bra mode och schysta jobbare


Kappahl
Ganska fina kläder , ganska stort sortiment och ganska bra mode.




Diss


Ginatricot
Ibland är det fett dyra priser och kan vara rätt mycket folk där (men förstår för de har många bra kläder)


Kappahl
De städar inte bra för jag fick ett allergianfall där inne, inte så snygga kläder ibland mest tant kläder på vuxenavdelningen o på barnavdelningen finns det bara några saker som är bra!, sen är personalen rätt dryga ibland för jag skulle handla ett par nylonstumpbyxor stavning aa bruna så när jag skulle köpa dem asså jag valde ett par bruna då skulle jag ju köpa de o så sa hon i kassan, hallå vill du se skit mörk ut eller som en neger? Jag ba som ett frågetecken ba men det är ju sommar och hur jälla kul tycker du att det är att ha jätte ljus sådanna? och liksom man vill ju inte se helt vit ut på sommaren. Och så sa jag, men visst om du tycker jag ser ut som en neger så tyck det. Jag tänker fan inte köpa ngt mer här. Och då sa hon ba oj , jag menade inte ngt illa, jag ba och och tog de "neger bruna nylongrejet" och la tbk det! Sedan dess har jag inte handlat ngt mer där! Df så har jag vart emot Kappahl.


OCh hur fin är denna klänningen då ? 


Jaaa.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar