söndag 26 december 2010

God morgon på er alla :D

Hejsan !
Snart åker jag till stan, ska shoppa loss på Gina !! <3

Love love <3

Har ju ett present kort på Gina på 700kronor !
Så när jag kommer hem så lägger jag upp bilder på vad jag köpt!
Kommer i alla fall bli minst ETT plagg  , men med mig kan man aldrig veta hur mkt jag handlar för heheh ^^<3

Hihi fett shopping glad vid den här tiden på året för det är så kallt ute. För nu har jag tex köpt en dator för några tusen så jaaah hahahaha snart blir det väll kläder för skit mkt cash <3
MM , i morgon börjar simningen igen ! eller ja det var i onsdags sen har man haft lite ledigt i US i alla fall men i Österby så har de uppehåll i en månad!! :O
Fett långt!

Asså nu ska jag speciellt bli bättre på blogga eftersom man har en ny dator <3

Puss BECKA

Tyckte denna bild blev rätt cool <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar