måndag 27 december 2010

Här sitter jag !

Hej jag är väll lite sur eftersom att jag inte kunde göra mina planer att shoppa och så. Men det blir i alla fall i morgon, men då åker jag inte till Gränby Centrum utan ner  på stan eftersom den guldiga väskan inte fanns kvar på Gränby när mamma kollade. Nu sitter jag här i min säng med min MacBook inne på bloggsak o så ska man lyssna på ngt nytt på sptfy men det var något gammalt 60tal hördes det som xD MEn nu hittade jag något lite mer 2010 , "stockholm i mitt hjärta- petter", bra hittills :D
Men iallafall passet i  dag på simningen var helt okej, vi hade någon som heter Janne! Han var bra! Först körde vi insim sen körde vi lite 25or och 50or med puls och så  , eftersom deet är efter jul så körde vi inte så långt men jag vet inte hur långt vi körde eftersom vi körde evighets lagkapp , ja ni som nt vet vad det är är det att man börjar från varsin sida och så är man uppdelade i lag så inte fören  det andra laget kommer om den andra vinner de som kom om de ! Ja det är skit svårt att förklara! <3 
Men i alla fall! Besök fina Jonnas blogg länkar henne bara för hon e min kompis kompis och så länkar hon mig www.typjonnaa.blogg.se :D <3 Ehmm ja var ute och fotade lite i dag så kommer väll bilder någon dag!

KRAM BECKA

PS. kommer ett till inlägg snart





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar