lördag 25 december 2010

Herre guuuuud

Hejsan!
Vi har verkligen inte bloggat på ett tag !! :O
Nu sitter jag (rebecka) här med min MacBook , den e ny så då kommer jag nog blogga lite mer eftersom det inte är min förra gamla sega hp dator ^^, har inget emot hp men asså den var helt enkelt super seg och det tog typ 5 minuter att sätta på den och medans den här tar 30sekunder. Ohh jag är så himla glad , helt obeskrivligt. Jo God jul i efterskott ! Fick ni något roligt?
Jag fick mest cash och presentkort, nu mobbar min bror mig för jag blev överglad när jag fick ett presentkort på gina så jag ba :
- Ett present kort på ginnatricooot !  med ett himla leeende :D
Är så himla lycklig!!
Men iallafall, bloggar senare för nu ska jag mysa med lisa min kisse och sen ska jag in på fb o så !
En bild på mig från min nya dators webbcam!
kmr sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar